ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

WWW.RS9.HU

ADATKEZELÉSI  TÁJÉKOZTATÓ

Az Astoria Színházi Egyesület, mint adatkezelő a www.rs9.hu (továbbiakban: Honlap) weboldal felhasználóinak személyes adatait érintő adatkezelési tevékenységéről az Általános Adatvédelmi Rendelet ( Az Európai Tanács és a Parlament (EU) 2016/679 rendelete, General Data Protection Regulation, azaz GDPR, a továbbiakban: Rendelet) alapján az érintettek előzetes tájékoztatása és jogaik gyakorlásának elősegítése érdekében adja ki a jelen adatkezelési tájékoztatót.

 

I. AZ ADATKEZELŐ

 

A honlapot működtető adatkezelő:

Cégnév: Astoria Színházi Egyesület

Székhely: 1075 Bp., Rumbach S. u. 9.

Cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 01020001770

Adószám: 19024945-2-42

Képviselő: Lábán Katalin

Telefonszám: 06-1-269-6610

E-mail cím: rs9szinhaz@rs9.hu

(a továbbiakban Adatkezelő)

II. ADATKEZELÉSI TEVÉKENYSÉGEK

 

1. Adatkezelési tevékenység a honlapunkon

Honlapunkon kizárólag az érintettek hozzájárulása, valamint – az előadásainkra szóló jegyek értékesítése esetén – az online megrendelés teljesítése érdekében gyűjtünk és kezelünk személyes adatokat. A honlap működtetése során személyes adatokat kizárólag hírlevél küldése céljából gyűjtünk, rögzítünk és tárolunk.

A honlapunkon email-címe megadásával feliratkozhat hírlevelünkre. A hírlevél-szolgáltatás igénybevétele előtt a hozzájáruló nyilatkozat szövege mellett elhelyezett jelölőnégyzet (checkbox) kipipálásával beleegyezését adja e-mail-címének kizárólag erre a célra történő felhasználásához. Az adott beleegyezés bármikor visszavonható. A leiratkozásra vonatkozó tudnivalókat ezen kívül minden hírlevél alatt megtalálja.

 Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása

Kezelt személyes adat: email-cím

 Az adatkezelésidőtartama: a hozzájárulás visszavonásáig

 

2. Adattovábbítás

 

A honlapunk használata során megadott személyes adatait kizárólag arra a célra használjuk, amelyhez hozzájárulását adta. Adataihoz csak a jelen adatkezelési tájékoztatóban megnevezett adatfeldolgozók férnek hozzá, és azokat kizárólag a részünkre nyújtott szolgáltatás teljesítése körében, a jelen tájékoztatóban meghatározott célok érdekében kezelik, harmadik személynek nem továbbítják.

3. Cookie-k használata

Általános tájékoztatás

A cookie egy egyszerű szövegfájl, melyet az internetes oldal kiszolgálója az Ön számítógépén vagy mobileszközén tárol. A kiszolgáló később képes visszakeresni vagy olvasni a szóban forgó cookie tartalmát. A cookie-kat az Ön böngészője kezeli. Minden cookie egyedi és anonimizált adatokat tartalmaz, például egyedi azonosítót, a honlap nevét, számokat és betűket. Segítségükkel a honlap „emlékszik” az ön böngészési beállításaira. A sütik semmilyen személyes adatot nem tartalmaznak, és nem alkalmasak az egyes felhasználók beazonosítására. A sütik között vannak olyanok, amelyek az internetes oldalon tett látogatás végén lejárnak, míg mások hosszabb ideig a számítógépén maradnak.

A cookie-k lehetővé teszik a beállítások megőrzését, gyorsabbá teszik a böngészést, azaz a honlap kényelmesebb használatát biztosítják. Cookie-k használata nélkül Önt minden alkalommal új látogatónak fogja tekinteni, amikor új oldalt nyit meg – ha például egy oldalon bezár egy menüt, aztán új oldalt nyit meg, az új oldal „nem emlékszik” az Ön korábbi döntésére, és az új oldalt ismét a megnyitott menüvel mutatja. A cookie-k segítségével a honlap „emlékszik” a látogatóra, a látogatás ideje alatt (munkamenet-cookie) vagy az ismételt látogatások során is (tárolt cookie).

Vannak, akik tolakodásnak tartják, ha egy honlap adatokat tárol számítógépükről vagy mobileszközükről, különösen, ha ezeket az adatokat számukra ismeretlen harmadik fél tárolja. Önnek lehetősége van egyes cookie-k vagy bármiféle cookie elhelyezésének megtiltására, sőt, a korábban elhelyezett cookie-k törlésére is, azonban tisztában kell lennie azzal, hogy így esetleg nem tud majd minden funkciót használni. A sütik engedélyezését vagy letiltását általában az internet böngészők Eszközök/Beállítások menüjében az Adatvédelem beállításai alatt, a cookie vagy süti menüpontokban végezheti el.

A számítógépe merevlemezére korábban már telepített sütiket, azok érvényességi idejének lejártát megelőzően törölheti. A törlésre többnyire az internet böngésző Eszközök/Beállítások menüjében az Előzmények terület Törlés menüpontjában van lehetőség.

A cookie-k érkezhetnek arról a honlapról, amelyet Ön meglátogat, de származhatnak azokról honlapokról is, amelyek az Ön által látogatott honlap tartalmát szolgáltatják. A „first party” cookie-kat az a honlap helyezi el, amelyet Ön meglátogat, és csak ez a honlap képes olvasni őket. A „third party” cookie-kat az Ön által meglátogatott honlaptól eltérő szervezet hozza létre és használja.

4. Tájékoztatás a látogatás során létrejövő adatokról

A honlapunkra belépéskor felugró ablakban jelenik meg a cookie-k használatára vonatkozó szöveges ismertető, ahonnan közvetlenül elérhető az adatkezelési tájékoztató szövege. A Hozzájárulok és elfogadom az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltakat! gomb lenyomásával a látogató elfogadja, a Nem járulok hozzá gomb lenyomásával visszautasítja a cookie-k használatát.

A cookie-k használatának elfogadása esetén a látogatás során kezelt adatkör:

  • az látogató által használt IP cím,
    • a böngésző típusa,
    • a böngészésre használt eszköz operációs rendszerének jellemzői (beállított nyelv),
    • látogatás időpontja,
    • a meglátogatott (al)oldal, funkció vagy szolgáltatás.
  • kattintás.

5. Naplózás

A  weboldalunk meglátogatásakor a webszerver nem naplózza a felhasználó tevékenységét.

6. Google Analytics

A weboldalunkon használjuk a Google Analytics szolgáltatást és a Facebook Pixelt.

 

 

JEGYÉRTÉKESÍTÉSHEZ KAPCSOLÓDÓ ADATKEZELÉSI TEVÉKENYSÉGEK

Honlapunkon a Jegyvásárlás menüpont az Inter Ticket Kft. által működtetett www.jegy.hu oldalra mutat, az online jegyvásárlásra az Inter Ticket Kft. adatkezelési szabályzata vonatkozik.

 

  1. A jegyvásárlási tranzakcióhoz és beléptetéshez kapcsolódó adatkezelés

 

Az adatkezelés célja:

  • színházi-, zenei- és egyéb rendezvényekre szóló belépőjegyek és bérletek megvásárlása és a rendezvényeken való részvételi jogosultság közötti kapcsolat ellenőrzése
  • a belépőjegyek érvényességének ellenőrzése,
  • beléptetés,
  • az előadások módosulásával és elmaradásával kapcsolatos információk eljuttatása a jegyvásárlóhoz,
  • az előadással kapcsolatos panaszok és ügyfélszolgálati igények kezelése,
  • az érintettnek szükséges mértékű beazonosítása,
  • az érintettek egymástól való megkülönböztetése.

 Az adatkezelés jogalapja:

Az érintettel kötött szerződés (online megrendelés) teljesítése, jogvita esetén az adatkezelő jogos érdeke.

Kezelt adatok köre:

  • az érintett vezeték és keresztneve;
  • az érintett e-mail címe (a jegyek elektronikus kiküldése esetén);
  • az érintett telefonszáma (amennyiben azt az érintett megadja);
  • az érintett által megadott szállítási cím (ha az érintett megadja, pl. házhozszállítást igényel);
  • a jegyvásárlási tranzakció száma és időpontja;
  • a megvásárolt jegyek száma és értéke; a megvásárolt jegyekhez kapcsolódó rendezvények műsora, időpontja, helyszíne (szektor, sor, szék stb.).

Az adatkezelés időtartama:

Az adatkezelés időtartama a jegyvásárlási tranzakcióhoz és beléptetéshez kapcsolódó adatkezelés során, a jegyvásárlási tranzakcióban szereplő legutolsó előadás időpontját követő 15 naptári nap. Amennyiben az érintett a jegyvásárlási tranzakcióval és/vagy a beléptetéssel kapcsolatosan jogvitát kezdeményez, úgy az adatkezelés a jogvita időtartamára terjed ki.

  1. A számlakibocsátáshoz kapcsolódó adatkezelés

Az adatkezelés célja:

A számlaadásra vonatkozó jogszabályi kötelezettségek betartása.

Az adatkezelés jogalapja:

Az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettségek teljesítése.

Kezelt adatok köre:

  • az érintett vezeték- és keresztneve;
  • a számla kiállításához megadott számlázási név, cím és adószám (ha utóbbi kötelező, vagy az érintett megadja);
  • a tranzakció száma, dátuma és időpontja;
  • a bizonylat tartalma.

Az adatkezelés időtartama: A számlakibocsátáshoz kapcsolódó adatkezelés esetében az adatkezelés időtartama a számla kibocsátásától számított 8 év, illetve a mindenkor hatályos számviteli- és adó jogszabályokban rögzített kötelező bizonylat-megőrzési idő

  1. Számlázás

Az Inter Ticket Kft. az általa az előadásainkra értékesített jegyek esetében a vásárlók személyes adatait továbbítja a számlázás technikai feltételeit biztosító szolgáltató partnerei valamelyikének.

 

KBOSS.hu Kft.

székhely: 2000 Szentendre, Táltos u. 22/b

adószám: 13421739-2-13

cégjegyzékszám: 13-09-101824

Billzone.hu, üzemeltető: N-Ware Kft.

székhely: 1139 Budapest, Csongor utca 7/A fszt. 1.,

adószám: 14825679-2-41

cégjegyzékszám: 01-09-921789)

 

Az adatkezelés célja: a jegyvásárlás, mint szerződés (online megrendelés) teljesítéséhez kapcsolódó bizonylat kiállítása, megőrzése

Az adatkezelés jogalapja: szerződés teljesítése

Kezelt adatok köre:

  • az érintett vezeték- és keresztneve;
  • a számla kiállításához megadott számlázási név, cím és adószám (ha utóbbi kötelező, vagy az érintett megadja);
  • a tranzakció száma, dátuma és időpontja;
  • a bizonylat tartalma.

Az adatkezelés időtartama: az Inter Ticket Kft. és a számlázási szolgáltatást nyújtó társaság közötti szerződés  időtartama

TÁJÉKOZTATÁS AZ ÉRINTETT SZEMÉLY JOGAIRÓL

  1. A jelen adatvédelmi tájékoztatót a honlapunkon folyamatosan hozzáférhetővé tesszük A hírlevél feliratkozás során felhívjuk a látogató figyelmét az adatkezelés céljára, az adatkezelés időtartamára, a leiratkozás lehetőségére és módjára, valamint biztosítjuk, hogy a személyes adatai kezelésére vonatkozó hozzájárulás megadását megelőzően adatkezelési tájékoztató tartalmát megismerhesse.
  2. Tájékoztatást kérhet arról, hogy az Adatkezelő kezeli-e a személyes adatát, és ha igen, akkor kérheti, hogy az általa kezelt személyes adatokhoz biztosítson hozzáférés Az adatkezelőnek az adatkezelés tárgyát képező személyes adatok másolatát térítésmentesen az érintett rendelkezésére kell bocsátania. Az érintett által kért további másolatokért az adatkezelő az adminisztratív költségeken alapuló, észszerű mértékű díjat számíthat fel.
  3. Kérheti, hogy az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül helyesbítse a rá vonatkozó pontatlan személyes adatokat, illetve hiányos adatait egészítse ki;
  4. Kérheti az Adatkezelő által kezelt személyes adatainak törlését;

 

Az adatkezelő köteles arra, hogy az érintettre vonatkozó személyes adatokat indokolatlan késedelem nélkül törölje, ha

a) a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték vagy más módon kezelték;

b) az érintett visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;

c) az érintett tiltakozik az adatkezelése ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre,

d) a személyes adatokat jogellenesen kezelték;

e) a személyes adatokat az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell;

A törlés megtagadható

  • a véleménynyilvánítás szabadságához és a tájékozódáshoz való jog gyakorlása céljából, vagy
  • ha a Személyes adatok kezelésére jogszabály felhatalmazást ad; valamint
  • jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez.

A törlési kérelem megtagadásáról az Adatkezelők minden esetben tájékoztatják a Felhasználót, megjelölve a törlés megtagadásának indokát. Személyes adat törlésére irányuló igény teljesítését követően a korábbi (törölt) adatok már nem állíthatók helyre.

Az Adatkezelő által küldött hírlevelek az azokban található leiratkozás linken keresztül mondhatók le. Leiratkozás esetén az Adatkezelő a hírlevél adatbázisában a felhasználó személyes adatait törli.

  1. A Felhasználó kérheti, hogy személyes adatainak kezelését az Adatkezelő korlátozza, ha
  • vitatja a kezelt személyes adatok pontosságát, vagy
  • az Adatkezelés jogellenes, de a Felhasználó ellenzi a kezelt Személyes adatok törlését, vagy
  • az Adatkezelés célja megvalósult, de a Felhasználó igényli azok Adatkezelők általi kezelését jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez.

Az adatkezelés korlátozásának feloldásáról az érintettet előzetesen tájékoztatni kell.

  1. A Felhasználó kérheti, hogy az Adatkezelők a Felhasználó által rendelkezésére bocsátott és a Felhasználó által automatizált módon kezelt Személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban részére átadják és/vagy azokat egy másik adatkezelő részére továbbítsák.
  1. A Felhasználó tiltakozhat személyes adatainak kezelése ellen
  • ha a Személyes adatok kezelése kizárólag az Adatkezelőkre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez vagy az Adatkezelő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges;
  • ha az Adatkezelés célja közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás; vagy
  • ha az Adatkezelésre közérdekű feladat teljesítése érdekében kerül sor.

Az Adatkezelő a Felhasználó tiltakozásának jogszerűségét megvizsgálják, és ha a tiltakozás megalapozottságát megállapítják, az Adatkezelést megszüntetik és a kezelt személyes adatokat zárolják, továbbá a tiltakozásról és az annak alapján tett intézkedésekről értesítik mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatok korábban továbbításra kerültek.

  1. Adatvédelmi incidens esetén, feltéve hogy az valószínűsíthetően magas kockázattal jár a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve, az adatkezelőnek indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatnia kell az érintettet az adatvédelmi incidensről. E tájékoztatásban világosan és közérthetően ismertetni kell az adatvédelmi incidens jellegét, és közölni kell legalább a következőket:a) a további tájékoztatást nyújtó egyéb kapcsolattartó nevét és elérhetőségeit;
    b) ismertetni kell az adatvédelmi incidensből eredő, valószínűsíthető következményeket;
    c) ismertetni kell az adatkezelő által az adatvédelmi incidens orvoslására tett vagy tervezett intézkedéseket, beleértve adott esetben az adatvédelmi incidensből eredő esetleges hátrányos következmények enyhítését célzó intézkedéseket.

Az érintett jogainak érvényesítése

  1. Adatkezeléssel kapcsolatos bármilyen kéréssel, kérdéssel, észrevétellel az adatkezelő munkatársaihoz fordulhat a címünkre 1075 Bp., Rumbach S. u. 9. írt levélben vagy az rs9szinhaz@rs9.hu címre küldött emailben
  1. Az Adatkezeléssel kapcsolatos panaszával közvetlenül a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.; telefon: +36-1-391-1400; e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu; honlap: www.naih.hu) fordulhat.
  1. A Felhasználó jogainak megsértése esetén bírósághoz fordulhat. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az érintett választása szerint – az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Egyből értesülhet új bemutatóinkról, aktuális kedvezményeinkről, híreinkről.

You have Successfully Subscribed!

Pin It on Pinterest

Share This