Az előadás a fiatalok párkeresési gondjaival, a szexuális identitás kérdésével, a virtuális világ és a valóságos élet összeütközésével foglalkozik.
Szokásos “garaczilacis” humorral, iróniával.
Szereplők:
Álmosd Phaedra,
Kassai László,
Kadlót Zsófi,
Cseh Fruzsina,
Kovács Andrea,
Túri Hajnal,
Kövesdi László,
Nagy Ferenc,
Kókai János.
Hang:
Koleszár Bazil Péter
Felvételről közreműködik:
Mérai Katalin,
Jászberényi Gábor
Írta:
Garaczi László
Dramaturg:
Lőkös Ildikó
Jelmez:
Korpics Mónika
Díszlet:
LBN Theatre Bt.
Fény-hang-látvány:
Csáki Rita
Technika:
Makray Gábor
PR, grafika:
Braun Barna
Rendezte:
Lábán Katalin
Az előadás hossza: 120 perc, egy szünettel
A képeket Olajos Ilka készítette.
Fehér Elephánt
Lábán Katalin pontos értelmezéssel bontja ki Garaczi László textusát, találó a realitásban, a virtuális teret pedig nagyszerű érzékkel exponálja. A férj Kassai László csak a cybernőbe szerelmes, Túri Hajnal szürreál vampként hozza a léten túli álomalakot. Csáki Rita fölényes biztonsággall vezényli a fény- és hang-jelenségeket, messze túllépve a szűkös helyi adottságokon. A kisebbik lány, Cseh Fruzsina is megtalálja katatón párját Nagy Ferenc ápolt személyében, a legemlékezetesebb perceket Kadlót Zsófia lézersugárzású játéka szerzi. Az RS9 Színház bámulatos vállakozókedvvel állítja színre a kortárs magyar darabokat, ami kevéssé mondható el a legkisebb kockázattól is rettegő kőszínházakról. Hát Nem KŐŐŐ!!! Többet kapunk az alternatív szcénában, a játszó erők hiányosságait bőven ellensúlyozza
a megvalósítás eleven lendülete. Az RS9 esetében az OFF-Fesztiválon kívül mindez elmondható a hétköznapi repertoár imponáló változatosságáról is. Garaczi László különc humora, eredeti látásmódja élteti a darabot, szemlesütve ismerhetünk rá titkolt hibáinkra, az elhallgatott tévedésekre.
TopTipp
Stermeczky Zsolt Gábor
Garaczi iróniája tűpontos, ráadásul – többek között – kegyetlen és súlyos. A Magyar Mátrixnak nincs egyetlen olyan kiemelhető pillanata, amely ezt egyben tudná visszaadni – maguk a történések láttatják magukat egy idő után ironikusnak. Ennek az ábrázolásához pedig távolságot kell teremteni, amit Lábán Katalin rendezése a történetvezetés és a karakterképzés között teremt meg.
– Amikor az irónia nem vicces
Képek
JEGYVÁSÁRLÁS